Kepoyoan Aku Terserlah !!!

Gladiator

Akhirnya aku terjebak dalam kancah kekejaman, walaupun sudah berkali-kali aku 'mengatakan tidak'...Menolak buat kali pertama tidak bermaksud terlepas daripada godaan dan maka tertewas aku akhirnya.

Aku menjadi semakin berani, mungkin di sebabkan keghairahan yang melampau sehinggakan sanggup menyerang dan melakukan keganasan...Siang malam aku bekerja keras...Makan minum tidak dipedulikan...Keseronokan semakin menggila....Keasyikkan semakin menjadi-jadi...

Game Popular

Demikianlah bertapa dahsyatnya dunia gelap 'Kesatria Poyos' permainan popular yang menakutkan, mengerikan, mengasyikkan didunia Facebook yang menggunakan Bahasa Melayu Rojak sambil di selang-selikan dengan Bahasa Lawak Sepontan yang menjanjikan para pemainnya pecah-perut sambil terguling-guling, gelak sampai nak terkencing, silap-silap haribulan ada yang terkena sawan atau terkancing gigi...hahaha

Kalau korang tak percaya jom Join Geng Aku !!! Marilah sama2 kita berjuang...

Pssst...Dah habis membaca jangan lupa tinggal secebis komen sebagai penawar duka...hehehe

No comments:

Post a Comment