Hidup Bagaikan Pentas Opera.

Opera Hidup

Akhirnya terbongkar sudah identiti asal aku, selama ini aku sekadar bermain opera cina di tempat kerja dengan harapan tiada seorang pun yang mengenali...Selepas lebih kurang 5 bulan bermain wayang, pecah sudah akhirnya tembelang aku...hahaha...

Sedih bila mengenangkan penyamaran aku telah kantoi dan tak dapat di teruskan lagi...Siapa yang harus aku salahkan ??? Diri sendiri ??? Mungkin tidak, pasal mengikut kajian hanya 20% sahaja manusia yang akan mengaku kesalahan dirinya sendiri...Ok, senang kira baik aku letakkan semua kesalahan ni kepada tokey yang membuat uniform aku hehehe...

Apsal pulak aku nak salahkan tokey ni ??? Ya, memang dia yang bersalah dan harus dipertanggungjawabkan kerana telah menyiapkan Uniform baru untuk Department aku...Tak pasal-pasal dengan aku2 sekali kena pakai uniform hari2....

Dengan ini tamatlah lakonan atau penyamaran aku sebagai orang luar (konon2 bukan staff la...).Hari2 kena pakai uniform nak mengacau anak dara orang pun payah hahaha....

2 comments:

  1. Oo..dh ade Uniform keje ke?
    Mane die mai tunjuk cnie..Sng
    sket nk cam nnt..Kikikiki..

    ReplyDelete
  2. @Ieda: Bkn x mau tunjuk tp uniform tu hudoh piang sgt...hehe

    ReplyDelete