Bangsat Si Chin Peng !!!

Bangsat Si Ching Peng
Tentang komunis....Apa yang aku faham...Kejam, zalim, jahat, binatang, bangsat, jahanam, tak berperikemanusiaan, pengkhianat....Pada zaman komunis....Aku belum wujud lagi...Dari mana aku dengar cerita tentang komunis melalui Cikgu sejarah, baca buku, Tv, Tok Wan, Nenek Saudara, Tok Saudara dan banyak lagi la....Semuanya dari channel-channel Otai...Tapi semua cerita pasal komunis takde satu pun yang baik dan senonoh....Aku rasa zaman sekarang pun ada komunis lagi....Tapi seiring dengan peredaran zaman.... Komunis sekarang dah dok kat kondo....Takkan nak dok dalam hutan lagi....Aktiviti komunis moden pun dah lain macam dan makin maju....Jual dadah, merompak, Ah Long, Kongsi gelap, Kurung manusia ikat dengan rantai macam binatang ....Aku rasa yang buat kerja-kerja jahanam ni semuanya dari keturunan komunis.....Dalam Malaysia sekarang ni pun dah banyak komunis....Takkan Malaysia nak terima 'Bapak Setan Kepada Komunis Bangsat Si Chin Peng'....Aku bukan apa cuma bengang yang teramat sangat kepada 'Presiden Komunis Bangsat Si Chin Peng ni....Ada hati nak balik Malaysia....Kalau korang nak tau selanjutnya tentang 'Si Bangsat' ni....Baca kat sini Kisah Hidup Komunis Bangsat....

2 comments:

  1. hurmmm...dari dulu sampai skrg mst ada org yg akan buat aktiviti yg tak elok...

    org2 cam ni tak akan pupus, selagi namanya manusia kan kan..

    ada yg baik, ada yg kejam

    ReplyDelete
  2. Btol tu....Sokong 100%...

    ReplyDelete