Rumah Idamanku.

3/4/2009....Pagi ni aku kemas kini YMail...Seperti biasa membuang sampah-sarap dan iklan yang merapu-rapu yang dah lama bersarang di dalam inbox...Ini ialah salah satu email yang aku sempat baca sebelum aku delete...Mungkin korang pun pernah dapat benda ni pasal dah lama...Tapi aku baca dan cuba renungkan dalam dua versi...Versi positif & Versi Negatif...Apa aku nampak dalam Versi Positif :

1.Wow ! Memang hebat tuan empunya rumah ni.

2.Orang kaya kot...Mana taknya tengah-tengah bendang atau sawah buat banglo !

3.Memang hebat hasil pertukangan pembuat rumah ni !

4.Kreatif & unik.

Apa aku nampak dalam versi negatif :

1.Tak cukup budget kot ???

2.Mungkin bahagian depan di buat pada tahun 1990 masa ekonomi ok dan bahagian belakang pada tahun 2009 masa ekonomi tengah down.

3.Duit habis bayar hutang Ah Long kot ???

4.Malas aku nak renung lama-lama pasal lagi lama aku renung lagi bertambah dosa aku kutuk rumah ni.....

Memang satu hasil kreativiti yang hebat & mengkagumkan bakal menjadi lagenda sepanjang zaman....

1 comment:

  1. Lowrrr..dpn mewah..blkng agak kurang
    mewah..Hehe..Yg dpn tu pin2 gerbang
    agaknye..

    ReplyDelete