Kasut & Bosan......


22/3/2009....Arggghhhh......Aku bosan yang teramat sangat ari ni !!!! Cuci akuarium, bagi makan ikan, aku sendiri makan, pergi kedai, bayar bil (mana bukak ari ni Ahad),pendek kata semua tugas yang berfaedah aku dh bikin dan bereskan.Dengan tahap kebosanan "7 petala langit ini",aku pun mengambil keputusan yang aku rasa tidaklah terburu-buru sangat iaitu membasuh kasut...Benda ni memang berfaedah la jugak,tapi yang x berfaedah dan pemalas aku sendiri, pasal inilah kali pertama dalam sejarah membasuh kasut ni selepas beli tahun lepas.Apa lagi aku pun dengan senang hati membasuh kasut dan di selang-selikan dengan bunyi suara dan kata-kata perli dari adik aku yang sedang makan nasi,"kasut dh buruk baru ingat nk basuh" itulah sepatah dua-kata dari kata2 pujian yang aku terima untuk hari ini.Teringat zaman-zaman membasuh kasut sekolah dulu......

No comments:

Post a Comment