Hantu & Syaitan.....

30/8/2008....Mungkin benda ni dh lama, tp aku tulis balik psl nk lepaskan api kemarahan yg membara di dalam hatiku ini arghhhh....Pada malam semua rakyat Malaysia tengah sibuk & bersemangat untuk menyambut hari kemerdekaan termasuklah aku sekali....Ya, kadang-kadang kita alpa dengan kewujudan makhluk2 yg sama taraf dengan hantu dan syaitan...yg menjadi mangsa makhluk2 ini ialah kereta aku...Masuk kes yg terbaru ni dh 3 kali! Kereta aku kena pecah dgn teknik dan kemahiran yg tinggi makhluk2 durjana yg bergelar pencuri,penyamun,iblis,setan ni !!! telah membuat ujian praktikal ke atas kereta aku dgn slumber mereka memecahkan cermin,mencabut segala meter tambahan,menyapu bersih semua duit2 syiling dan akhir sekali tombol gear menjadi mangsa.Tapi aku memang respect dekat makhluk2 ni pasal mereka memang berani mati sampai dh x ingat halal dan haram....Aku rasa makhluk2 ni wajib diberi sumbangan ikhlas sepak dan terajang klu boleh mampos lagi bagus.....Sekali lagi aku menambah koleksi report kali ini di Balai Polis Jalan Tun Razak.....

No comments:

Post a Comment