Aku Yang Sempit....

Wayang Gambar

Aiii...Alangkah bahagianya kalau 'Peon' macam aku ni dapat 'Cikaro' cun yang bergelar seorang bos...Layakkah ??? Seorang Mat Rempit bercinta dengan bos sendiri....Apa kata manusia yang kononya dari golongan yang ada-ada berada ??? Masih wujudkah lagi pandangan sempit tentang darjat ??? Kalau nak tau lebih lanjut korang layan la sendiri Adnan Sempit...Bagi aku cerita ni memang ringan habis,tak payah nak fikir banyak-banyak...Kesimpulannya,lebih kurang macam ni la, beli tiket masuk duduk gelak lepas tu bangun balik...

video

Aku pun tengah sempit ni almaklumla baru tengah bulan....Tapi hati aku tergedik2 suruh tengok wayang kebetulan plak ari ni aku cuti, ok la kot pasal tempat ni memang sesuai untuk orang yang budget ciput macam aku tiket pun murah tempat pun selesa...Lagi satu tempat ni memang baru aku rasa kalau sapa2 yang dah lama dok K.L pun blom tentu pernah dengar 'Brem Mall'...Mula2 tu aku pun nak tergelak dengar nama complex ni, pasal bunyi kemelayuan habis dah macam nama Brahim pun ada,padahal majoriti penduduk kawasan ni berbangsa Cina...Haha.

Tiket Pun Murah

Kalau sapa2 yang rasa nak berjimat-cermat sambil menonton wayang bley la datang sini...Kalau dari Selayang terus Jln Kuching ambik roundabout JinJang/Kepong pusing roundabout ambik pukul 3,Brem Mall sebelah kiri betul2 selepas bulatan....Kalau dari K.L plak terus Jln Kuching ambik roundabout Jinjang/Kepong terus susur kiri tak payah pusing bulatan,Brem Mall sebelah kiri...

Ni Apahal Ramai

Aku ingat tak ramai insan-insan dekat 'Brem Mall' ni....Ok la semua bangsa ada 1 Malaysia la katakan tapi kalau bab penggunaan Kalimah Allah oleh Yahudi mabuk tarak 1 Malaysia...

SyamZone™ Blog

Kalau korang perasan la kan...Aku dengan brader sebelah tu ada iras2 macam nak sama tak ??? Haha...Cuma mak bapak ja yang lain2....

No comments:

Post a Comment