Bernilaikah Si Hodoh Ini ?

Jutawan Hodoh

Malam ni hujan renyai-renyai.... Perghhh... Memang syahdu kalau buat tahi mata, tapi aku abaikan semua tu... Semata-mata untuk mengupdate blog hijau kulit biawak ini...hehehe.

Sebelum mengupdate macam biasa la happy-happy tralala dulu menjelajah dunia maya... Membaca dan meninggalkan komen di blog kengkawan dah sememangnya menjadi satu kewajipan bagi blogger newbie macam aku. Lagipun jarang aku mempunyai masa lapang yang berlebih-lebihan macam ni jadi gunakan sepenuhnya...

Page Rank

Gatal tangan la pulak konon-konon nak check PR terbaru ??? Kira ok la blog cikai macam ni dapat PR 2. Untuk semak PR kali ni aku try guna rankbuzz.com.

rankbuzz.com

Terbeliak biji mata aku bila tengok di bahagian site value, blog tak berapa nak seksi dan kusut macam ni pun mempunyai nilai yang tak masuk akal.

Site Value

Kalau rasa-rasa korang nak menyemak PR, Site Value blog singgah-singgah la melepak di rankbuzz.com.

1 comment:

  1. aku rase die retrieve result blogspot kot... huhu
    aku try cek web majikan aku karangkraf.com.my, ok jer...
    apepun..syok la rankbuzz ni... boleh tau ranking kite, tq

    ReplyDelete