Power Tak Power la kan...

Opera 10

Test power tengok !!! Opera 10 Turbo...Power tak power...Oleh kerana kereta dan moto aku berenjin standard tak mampu nak letak turbo, tapi jauh di sudut hati nak jugak merasa turbo.Jadi aku mengambil keputusan untuk menggunakan browser Opera 10 Turbo pun jadi la...

Beberapa bulan dulu, ada jugak aku guna opera, tapi masa tu masih lagi di peringkat beta, jadi tak berapa nak stabil, corner pun tak berapa nak sedap lari pun tak berapa nak boley bla...Berbanding dengan firefox standard yang selalu aku gunakan...

Tapi selepas lebih kurang 2 jam aku meneroka alam maya menggunakan Opera 10 berkuasa turbo, aku rasa ok la...Pickup dah sedap, ambik corner pun tak lari dah stabil...

Opera Berkuasa Turbo

Kalau tanya pendapat aku la ? Aku lagi suka guna Firefox berbanding Opera...Mungkin aku dah biasa guna Firefox kot...Kalau ada pendapat lain yang lebih menarik kongsi-kongsi la di ruang komen ???

3 comments:

  1. erm
    xfaham
    tp fire fox tu taula ap
    hehe

    ReplyDelete
  2. Aik, hasni takkan tk pernah dgr Opera ??? Opera tu browser gak lebih kurang firefox...

    ReplyDelete
  3. Salam..Syam..Dh penah guna
    Opera,tp sy prefer Firefox lg..

    ReplyDelete